Veel gestelde vragen

Is de vloer van de stalling en de garageboxen verhard?

Ja, beiden zijn voorzien van een geasfalteerde vloer.

Is er stroom aanwezig voor de camper?

Ja, de campers kunnen allemaal aan het stroom.

Kan mijn camper worden onderhouden?

Jazeker, wij hebben een compleet ingerichte werkplaats en de benodigde vakkennis. Alleen APK en motorische zaken besteden wij uit.

Zit er een maximum aan het ophalen van de camper?

Nee, dat mag zo vaak u wenst. De garageboxen kunt u 24/7, 365 dagen per jaar bereiken.

Mag ik mijn camper wassen op het terrein?

Nee, wassen is niet toegestaan op het terrein. Dit is vanwege milieuregels, waar wij ons aan dienen te houden.

Kan ik ook ’s nachts mijn camper ophalen op terugbrengen?

Ja, u kunt met de sleutel 24 uur per dag en 365 dagen per jaar het terrein betreden.

Kan ik ook per mail mijn reservering voor ophalen doorgeven?

Nee, u kunt wel via de ophaalknop op de website of per telefoon reserveren. Bij de garageboxen is dit uiteraard niet nodig.

Ik heb geen bevestiging ontvangen na het invullen van het contactformulier?

Het is goed mogelijk dat deze bevestiging in uw spambox terecht is gekomen. Als u ons e-mailadres in uw contactgegevens opslaat, dan zullen onze berichten niet meer in uw spambox terechtkomen. Mocht dit niet zo zijn, dan is er wellicht een typefout in uw e-mailadres geslopen.

Mag ik aan mijn camper knutselen/werken?

Nee, het is niet toegestaan om enige vorm van werkzaamheden uit te voeren aan de camper. Hiervoor verwijzen wij u naar een grote parkeerplaats op 200 meter van ons terrein. ( Milieu-eisen van gemeente maken dit helaas niet mogelijk)

Kunnen wij wachten op de reparatie?

Ja , kleine controles kunnen wij direct uitvoeren. Indien na controle blijkt dat er meer moet gebeuren zal hiervoor een afspraak moeten worden gemaakt.